Chinchilla Foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Chinchilla Foorumi

Keskustelua chinchilloista
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Chinchillan kuvaaminen

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Avain
Admin
Avain


Viestien lukumäärä : 333
Join date : 20.05.2010
Ikä : 42
Paikkakunta : Noksu

Chinchillan kuvaaminen Empty
ViestiAihe: Chinchillan kuvaaminen   Chinchillan kuvaaminen EmptyMa Toukokuu 24, 2010 3:26 am

Tunnetusti chinchillan kuvaminen ei ole mitään kovin helppoa puuhaa.
Meillä ainakin tulee monta kuvaa, missä näkyy vain takapää tai häntä, yleensä ei mitään muutakun tausta tongue

Olen itse kuvannut tummia siiseleitä valkoista vasten, jossa tumma turkki erottuu sekä velveteillä hyvin näkee hunnutuksen, välivärin sekä pohjavärin rajat. Mutta mikä tausta olisi hyvä esim. pink whiten tai silver whiten kuvaamiseen? Musta ei oikeen tunnu toimivan...

Ja miten saada chinchilla paikoillaan pysymään on asia erikseen. Näkkärin pala hupenee nopeasti suihin ja "ikuiset häntäote" kuvat alkaa kyllästyttämään. Tilanne kuvat ovat kyllä parhaita, mutta niitäkään ei saa ikinä ikuistettua kun jotain tapahtuu...

Eli siis vinkkejä kehiin What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
http://sara82.webs.com/
Tilt4
Ykkönen



Viestien lukumäärä : 3
Join date : 31.01.2011
Ikä : 27
Paikkakunta : Tampere

Chinchillan kuvaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Chinchillan kuvaaminen   Chinchillan kuvaaminen EmptyPe Helmi 04, 2011 8:26 pm

Voiko Chilloja siis kuvata ihan salamanvalolla ilman että ne häiriintyy tai pelästyy?
Takaisin alkuun Siirry alas
PaulaH
Admin
PaulaH


Viestien lukumäärä : 283
Join date : 19.05.2010
Ikä : 48
Paikkakunta : Rauma

Chinchillan kuvaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Chinchillan kuvaaminen   Chinchillan kuvaaminen EmptyLa Helmi 05, 2011 2:46 am

Itse kuvailen salamalla ja ilman, eikä ne meillä siitä hätkähtele vaikka hiukan välkkyiskin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://pimatsu68.webs.com/
[bige]
Kuma



Viestien lukumäärä : 49
Join date : 22.09.2010
Ikä : 37
Paikkakunta : Porvoo

Chinchillan kuvaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Chinchillan kuvaaminen   Chinchillan kuvaaminen EmptyLa Helmi 05, 2011 1:18 pm

Kotona sinsua juoksuttaessa käytän salamaa, häkistä en koskaan kuvais varsinkaan punasilmäisiä salaman kanssa. No juu jonkun pikku pokkarin kanssa ehkä, mutta meijän järkkärin salamalla en ikinä!
Myöskään stressaavissa tilanteissa kuten näyttelyissä, minun sinsuja ei kuutioissa kuvata salaman kanssa linssi kiinni eläimessä! (mä oonkin nipottaja Wink)
Kunnon kamera ja putket niin saa kaukaakin kuvia, luonnon valo on myöskin aika POP Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Laura
Ykkönen



Viestien lukumäärä : 12
Join date : 27.09.2010
Ikä : 45
Paikkakunta : ?

Chinchillan kuvaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Chinchillan kuvaaminen   Chinchillan kuvaaminen EmptyPe Helmi 11, 2011 2:55 pm

Ruskea tai punertava vois olla ok pink white kuvaamiselle? Eivät näytä sitten niin keltaiselta kuin vaikka valkoisella taustalla saattavat näyttää. Ruskea sopii myös silver whitelle. Mun mielestä niistä on kyllä helpompi saada hyviä kuvia kuin punasilmäisistä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Chinchillan kuvaaminen Empty
ViestiAihe: Vs: Chinchillan kuvaaminen   Chinchillan kuvaaminen Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Chinchillan kuvaaminen
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Chinchilla Foorumi :: Ylläpito :: Kuvat-
Siirry: